Hledáte účetní a stále váháte mezi možností mít svou vlastní přímo ve firmě a najmutím ověřené účetní kanceláře? Vzhledem k tomu, že se jedná o specializovaného pracovníka, bez kterého se většina společností neobejde, je důležité toto rozhodnutí nepodcenit. Jaké jsou výhody i nevýhody obou možností?
Pokud si potrpíte na fakta, více než 400 našich spokojených klientů vám může být důkazem, že externí účetní je tou správnou volbou.
Zastupitelnost - účetní kanceláře zaměstnávají vyšší počet odborníků, kteří se navzájem podporují, motivují a jsou vzájemně kolegiální - což v praxi znamená, že si ochotně podají pomocnou ruku. Při troše nadsázky je vám taková kvalitní účetní firma k dispozici 5 dní v týdnu, 8 hodin denně, během celého roku. Už žádné starosti s tím, že vám účetní odjede na dovolenou, onemocní, otěhotní, nebo uteče ke konkurenci!)
Odborná způsobilost - zpravidla se nesetkáte se situací, kdy externí účetní něco neví. Zaměstnanci jsou ověření, pracují v oboru několik let, procházejí pravidelným školením a dále se vzdělávají. Navíc se setkávají s mnoha rozlišnými a nestandardními situacemi, které jsou připraveni erudovaně řešit.
Finanční úspora - externí firmy počítají cenu za účetnictví od zpracovaných dokladů, nebo pro své klienty nabízejí výhodné cenové balíčky. Připočítáte-li všechny zákonné odvody a benefity na jednu odborně způsobilou účetní zaměstnanou na hlavní pracovní poměr, pak pro vás varianta externí účetní vychází mnohdy několikanásobně lépe. Zaměstnávat vlastní účetní není jen o tom, že jí zaplatíte mzdu. Abyste měli skutečně kvalitního pracovníka, je zapotřebí zajistit také pravidelná školení. Dalším nákladem jsou výdaje za drahé účetní softwary, aktualizace, cloudové a hardwarové doplňky.
Podnikatelské zběhlost - účetní firma zpravidla zpracovává účetnictví napříč podnikatelským spektrem. Díky tomu se při konzultacích s odborníky můžete dozvědět spoustu důležitých informací z podnikatelské branže. Získáte tak spolehlivého přítele na telefonu, který je pro vás studnicí účetních znalostí. Navíc vám může doporučit odborníka z řad svých klientů ve věci, se kterou si zrovna nevíte rady.
Většinu z nás pojí jeden zásadní problém - tím je nedostatek času. Díky tomu, že vám externí firma obvykle přidělí odborníka, který dokonale zná problematiku vaší firmy, můžete s ním telefonicky konzultovat problémy, se kterými se potýkáte. Získáte tak odpovědi na všechny otázky a zároveň ušetříte čas. Telefonické či emailové konzultace bývají v rámci vašeho tarifu „zdarma“.
Nemáte on-line přehled o své ekonomické situaci - vzhledem k tomu, že víme, jak je důležité zůstat v obraze, chystáme se u nás v TOPTAXu spustit mobilní verzi měsíčního reportu v aplikaci súčto.cz. Aktuálně jsme ve fázi úspěšného testování a brzy se máte na co těšit.
Nemáte doklady ihned po ruce - přidělená účetní je vám však v rámci pracovní doby připravena zaslat potřebné doklady flexibilně například emailem. Do budoucna bychom pro vás také rádi připravili cloudové úložiště v aplikaci súčto.cz, kde budou doklady k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, po celý rok.
Budete muset vozit doklady k účetní - z naší praxe máme ověřeno spolehlivé doručování dokladů spediční či jinou poštovní službou. Pro klienty s větším množstvím dokladů jsme v rámci poskytované služby připraveni do měsíčního paušálu zahrnout i vyzvedávání dokladů přímo u klienta.
Tak co? Jste rozhodnuti? Čekáme na vaši návštěvu!
Chtete-li mít neustálý online zdroj novinek a žhavých informací z prostředí daní a účetnictví, sledujte Facebook profily Toptax a súčto.
TOPTAX
TOPTAX innovations a.s.
IČ:25399161
DIČ:CZ25399161
Spisová značka:B 1936, zapsáno: 1.června 1998
T+420 602 606 088
Sídlo a kancelář společnosti
Opavská 6230/29A
708 00 Ostrava-Poruba
Provozní doba kanceláře
PO7:00 - 17:00
ÚT7:00 - 15:00
ST7:00 - 17:00
ČT7:00 - 15:00
PÁ7:00 - 15:00