TopTax - Vaše účetní kancelář

Interní starosti na externí hlavu

Interní starosti na externí hlavu

Hledáte účetní a stále váháte mezi možností mít svou vlastní přímo ve firmě a najmutím ověřené účetní kanceláře? Vzhledem k tomu, že se jedná o specializovaného pracovníka, bez kterého se většina společností neobejde, je důležité toto rozhodnutí nepodcenit. Jaké jsou výhody i nevýhody obou možností?

Pokud si potrpíte na fakta, více než 400 našich spokojených klientů vám může být důkazem, že externí účetní je tou správnou volbou.

Výhody externího zpracování účetnictví?

Zastupitelnost - účetní kanceláře zaměstnávají vyšší počet odborníků, kteří se navzájem podporují, motivují a jsou vzájemně kolegiální - což v praxi znamená, že si ochotně podají pomocnou ruku. Při troše nadsázky je vám taková kvalitní účetní firma k dispozici 5 dní v týdnu, 8 hodin denně, během celého roku. Už žádné starosti s tím, že vám účetní odjede na dovolenou, onemocní, otěhotní, nebo uteče ke konkurenci!)

Odborná způsobilost - zpravidla se nesetkáte se situací, kdy externí účetní něco neví. Zaměstnanci jsou ověření, pracují v oboru několik let, procházejí pravidelným školením a dále se vzdělávají. Navíc se setkávají s mnoha rozlišnými a nestandardními situacemi, které jsou připraveni erudovaně řešit.

Finanční úspora - externí firmy počítají cenu za účetnictví od zpracovaných dokladů, nebo pro své klienty nabízejí výhodné cenové balíčky. Připočítáte-li všechny zákonné odvody a benefity na jednu odborně způsobilou účetní zaměstnanou na hlavní pracovní poměr, pak pro vás varianta externí účetní vychází mnohdy několikanásobně lépe. Zaměstnávat vlastní účetní není jen o tom, že jí zaplatíte mzdu. Abyste měli skutečně kvalitního pracovníka, je zapotřebí zajistit také pravidelná školení. Dalším nákladem jsou výdaje za drahé účetní softwary, aktualizace, cloudové a hardwarové doplňky.

Podnikatelské zběhlost - účetní firma zpravidla zpracovává účetnictví napříč podnikatelským spektrem. Díky tomu se při konzultacích s odborníky můžete dozvědět spoustu důležitých informací z podnikatelské branže. Získáte tak spolehlivého přítele na telefonu, který je pro vás studnicí účetních znalostí. Navíc vám může doporučit odborníka z řad svých klientů ve věci, se kterou si zrovna nevíte rady.

Většinu z nás pojí jeden zásadní problém - tím je nedostatek času. Díky tomu, že vám externí firma obvykle přidělí odborníka, který dokonale zná problematiku vaší firmy, můžete s ním telefonicky konzultovat problémy, se kterými se potýkáte. Získáte tak odpovědi na všechny otázky a zároveň ušetříte čas. Telefonické či emailové konzultace bývají v rámci vašeho tarifu „zdarma“.

Jaké jsou naopak nevýhody externího účetnictví? A TOPTAX je eliminuje!

Nemáte on-line přehled o své ekonomické situaci - vzhledem k tomu, že víme, jak je důležité zůstat v obraze, chystáme se u nás v TOPTAXu spustit mobilní verzi měsíčního reportu v aplikaci súčto.cz. Aktuálně jsme ve fázi úspěšného testování a brzy se máte na co těšit.           

Nemáte doklady ihned po ruce - přidělená účetní je vám však v rámci pracovní doby připravena zaslat potřebné doklady flexibilně například emailem.  Do budoucna bychom pro vás také rádi připravili cloudové úložiště v aplikaci súčto.cz, kde budou doklady k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, po celý rok.

Budete muset vozit doklady k účetní - z naší praxe máme ověřeno spolehlivé doručování dokladů spediční či jinou poštovní službou. Pro klienty s větším množstvím dokladů jsme v rámci poskytované služby připraveni do měsíčního paušálu zahrnout i vyzvedávání dokladů přímo u klienta.

Tak co? Jste rozhodnuti? Čekáme na vaši návštěvu!

Chtete-li mít neustálý online zdroj novinek a žhavých informací z prostředí daní a účetnictví, sledujte Facebook profily Toptax a súčto.

Naše služby

Kontakty

TOPTAX

účetní a daňová kancelář s.r.o.

IČ:26840448

DIČ:CZ26840448

Spisová značka:C 156913, zapsáno: 7.října 2009

Einfo@toptax.cz

T+420 607 034 888

Sídlo a kancelář společnosti

Opavská 6230/29A

708 00 Ostrava-Poruba

Provozní doba kanceláře

PO7:00 - 17:00

ÚT7:00 - 15:00

ST7:00 - 17:00

ČT7:00 - 15:00

7:00 - 15:00

Poptávkový formulář

× Nepodařilo se
× Probíhá odesílání. Prosím, čekejte.
× Podařilo se
Prohlašuji, že jsem se seznámil(a) se Zásadami zpracování osobních údajů a chci odeslat formulář.

Najdete nás také zde

Naši lidé

Majitelé
Michal Horníček, MBA
majitel a jednatel společnosti
Jan Rykaluk, MBA
majitel a jednatel společnosti

 

Asistentky
Linda Jankuliaková
asistentka účetní kanceláře
Petra Neuerová
asistentka jednatelů

 

Vedení
Ing. Monika Knápková
daňový poradce
Lucie Adamcová
vedoucí mzdová účetní
Bc. Lenka Čechová
vedoucí účetní kanceláře - na mateřské dovolené
Petra Matugová
ředitelka společnosti - na mateřské dovolené

 

Daňové oddělení
Bc. Miroslava Menšíková
asistentka daňového poradce

 

Mzdové oddělení
Senior
Kateřina Vitásková
mzdová účetní senior
Ing. Hana Rusková
mzdová účetní senior

 

Účetní oddělení
Senior
Hana Hurníková
účetní senior
Gabriela Urbánková
účetní senior
Ing. Barbara Morská
účetní senior
Lucie Haroková
účetní senior

 

Junior
Tereza Cholevová
účetní junior
Bc. Jana Kratochvílová
účetní junior
Ing. Veronika Březinová
účetní junior
Ing. Zuzana Kubíková
účetní junior